Undervisningsforløb, Links og Kreativt hjørne

Skifter til ny blog

Jeg tog her til morgen en hurtig beslutning:

Jeg har valgt at oprette en ny blog – så hvis du skal følge min indspark, skal du fremover følge med på

http://worsoe.skoleblogs.dk/

Jeg synes, det er noget rod, med et efterbavn i titlen og et nyt i virkeligheden. Samtidig har det flere gange irriteret mig, at jeg ikke helt har kunnet gøre, som jeg ville med mine blogindlæg, så det var en nem beslutning at skifte til skoleblogs.

Jeg har flyttet denne weekends indlæg over på den nye blog, men skal lige have kigget de gamle igennem også, om der var noget guld, som skal med over.

Men jeg har endnu ikke fundet ud af, hvordan jeg skifter til mit eget banner, så det må komme med tiden, og der er garanteret andre dele, jeg heller ikke lige har fået finpudset endnu. Men du kan se det kommende banner øverst i denne post.

Håber, vi ses på den nye blog.

Skriv et svar

