Undervisningsforløb, Links og Kreativt hjørne

I gang med blogging igen

Så kom jeg endelig igang med min blogging igen efter en længere pause.

Jeg vil forsøge at få delt nogle af de mange teknologier og projekter jeg har arbejdet med i denne mellemliggende tid. Men kom endelig med indspark og ideer. Det kan være du kender teknologier, som det kunne være interessant at bruge i stedet for.

Mine favorit web 2.0 teknologier vil først blive opdateret i næste uge, men i denne weekend og frem over skulle der gerne komme mange flere indspark fra min ånd af.

Jeg ser frem til at blogge og dele min viden. Men vil forsøge at lave indsparkene korte, og ikke som  længere romaner. Modsætningen i min url og overskrift skyldes, at jeg imellemtiden er blevet gift.

Skriv et svar

