Undervisningsforløb, Links og Kreativt hjørne

Da jeg gik min sædvanlige runde på Google Reader (de blogs jeg følger), Twitter (de tweets jeg følger – herunder også de tilhørende blogs), Facebook, Skolekom-konferencer osv., faldt jeg over et herligt lille matematik link. Linket indeholder forskellige regningsarter og bliver sværere og sværere, jo længere eleverne kommer.

Number cruncher

Dejligt med al den inspiration, som kan hentes forskellige steder, inspirationen er med til at skabe en mere inspirerende undervisning for eleverne.

Skriv et svar

